Koçbeker Eid, Beyhan NazlıAtalay Aydoğan, Aynur2025-05-052025-05-0520252025Atalay Aydoğan, A. (2025). Türkiye'de COVİD-19 pandemisi sürecinde sınıf eğitimi alanında yapılan tezlerin bibliyografik incelenmesi. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı, Konya.https://hdl.handle.net/20.500.12452/19243Yüksek Lisans TeziBu çalışmanın amacı, Türkiye'de COVID-19 pandemisi sürecinde (2021-2023) sınıf eğitimi alanında yazılmış lisansüstü tezleri bibliyografik olarak incelemektir. Çalışma, sistematik derleme yöntemine dayanmaktadır. Araştırma kapsamında Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Tez Merkezi'nde erişime açık olan tezler incelenmiştir. Elde edilen veriler, yayın yılı, üniversite, araştırma deseni, veri toplama araçları ve sonuçlar açısından analiz edilmiştir. Bulgular, pandeminin eğitim sürecine etkilerini anlamaya yönelik değerli bilgiler sunmaktadır.The aim of this study is to bibliographically examine postgraduate theses written in the field of prımary education in Türkiye during the COVID-19 pandemic (2021–2023). The study is based on the systematic review method. Within the scope of the research, theses accessible through the Council of Higher Education (YÖK) Thesis Center were reviewed. The findings were analyzed in terms of publication year, university, research design, data collection tools, and results. These findings provide valuable insights into the effects of the pandemic on the educational process.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessCOVID-19PandemiSınıf EğitimiUzaktan EğitimPandemicPrimary EducationDistance EducationTürkiye'de COVİD-19 pandemisi sürecinde sınıf eğitimi alanında yapılan tezlerin bibliyografik incelenmesiA biographical analysis of theses in the field of primary education during the COVID-19 pandemic in TürkiyeMaster Thesis