Browsing by Author "Çelik, İsmail"
Now showing items 1-6 of 6
-
Çevrimiçi Örnek Olay Kütüphanesi Kullanımının Teknoloji Entegrasyonundaki Rolü: TPAB Temelinde Bir Araştırma
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin teknoloji kullanımını içeren örnek olaylardan meydana gelen çevrimiçi bir kütüphanenin öğretmen eğitiminde kullanılmasının etkisini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda, geliştirilmiş ... -
Fatih Projesi uygulamalarında gözlem ve örnek olay kütüphanesi kullanılmasının öğretmen adaylarının TPAB ve öğretmen öz yeterliklerine etkisi
Çelik, İsmail (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu araştırmanın genel amacı, öğretmenlerin Fırsatları Artırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) Projesi uygulamalarını kullanma durumlarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) kuramsal çerçevesinde öğretmen ... -
Fen Öğretmenlerinin TPAB Öz Yeterlik Algıları: Bir Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
Bu çalışmanın amacı Türkiye’deki fen öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi(TPAB) alt boyutları arasındaki ilişkiyiortaya çıkartmaktır. Bu amaç doğrultusunda TPAB’ı oluşturan yapıların birbirleri arasındaki ... -
Ortaokul öğrencilerinin Facebook algısı: Bir metafor analizi
Eren, Fetah; Çelik, İsmail; Aktürk, Ahmet Oğuz (2014)Bu çalışmada bir ortaokulda öğrenim gören öğrencilerin Facebook algıları metafor analizi ile araştırılmıştır. Çalışmada nitel araştırma yöntemi ile olgu bilim deseni kullanılmıştır. Bu çalışmanın katılımcıları bir ortaokulda ... -
Öğretmen adaylarının sosyal ağ (Facebook) kullanımlarının incelenmesi
Çelik, İsmail (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2012)Bu araştırmada öğretmen adaylarının Facebook (FB) kullanım amaçları, FB eğitsel kullanım algıları, FB kullanım yoğunluğu, FB'nin akademik sürece etkisi, FB eğitsel kullanım amaçları ve sosyal ağları kullanımına yönelik ... -
Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağlanma Stratejilerinin ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Aktürk, Ahmet Oğuz; Emlek, Barış; Çelik, İsmail (2017)Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin Facebook bağlanma stratejileri ve yaşam doyumlarını incelemektir. Çalışma 2014-2015 öğretim yılında yürütülmüş olup, çalışmanın araştırma grubunu 281 üniversite öğrencisi ...