Browsing by Author "Çenberci, Selin"
Now showing items 1-4 of 4
-
Lisans Öğrencilerinin Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı’na İlişkin Farkındalıkları Ve Tutumları
Saban, Aslıhan; Çenberci, Selin; Çenberci, Engin (2019)Bu çalışmanın amacı, Lisans Öğrencilerinin Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı’na ilişkin farkındalık düzeylerini belirlemek ve tutumlarını farklı değişkenler açısından ortaya koymaktır. Araştırma evrenini ... -
Matematik konularının tarihsel gelişimlerinin senaryo tabanlı öğrenme yöntemi ile anlatılmasının öğrenciler üzerindeki etkileri
Tol, Hasan Yasin (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, 2018)Araştırmanın amacı üçgenler konusunun tarihsel gelişiminin senaryo tabanlı öğrenme yöntemiyle anlatılmasının öğrencilerin başarısı, tutumu, öz yeterlik algısı, matematik kaygısı ve eleştirel düşünme eğilimine olan etkisinin ... -
Matematik öğretmen adaylarının mesleki beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Kebap, Murat (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Mesleki beklentiler, öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumlarının meydana gelmesini sağlayan bir kavram olarak ele alındığında bu beklentilerin ne düzeyde olduğu ve öğretmen adaylarının üniversiteden mezun olduktan ... -
Purdue modeline dayalı olarak geliştirilen matematik etkinlikleri ile öğretimin öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve yaratıcı düşünmelerine etkisi
Çalışkan Karakulak, Burcu (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)"Purdue Modeli" ya da tam adı ile "Üç Aşamalı Purdue Modeli", üstün zekâlı ve kabiliyetli öğrencilerin eğitimlerini sağlamak amacıyla geliştirilmiş olan bir öğrenme modelidir. Model ile öğrencilerin, problem durumlarını ...