Browsing by Author "Hacıeminoğlu, Esme"
Now showing items 1-4 of 4
-
How In-service Science Teachers Integrate History and Nature of Science in Elementary Science Courses
Hacıeminoğlu, Esme (2014)The purpose of this study is to investigate how the in-service science teachers (IST) perceptions and practices about curriculum and integration of the history of science (HOS) and the nature of science (NOS) affect their ... -
İlköğretim 7-8. sınıf öğrencilerinin sürdürülebilir kalkınma ve iklim değişikliğine yönelik tutum ve davranışları
Şeker, Sema (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)Geçmişten günümüze insanoğlunun doğaya hâkimiyeti artmış ve bu hâkimiyet doğayı sömürme boyutuna ulaşmıştır. İnsanoğlu çevreye verdiği bu zararın farkında bile değildir. Gün geçtikçe azalan doğal kaynaklar, yaşanan doğal ... -
Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi
Derman, Ayşegül; Hacıeminoğlu, Esme (2017)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmenlerinin çevre okuryazarlık düzeylerini ve derslerinde çevre eğitimine yer verip vermediklerini ve nasıl yer verdiklerini belirlemektir. Deneysel olmayan, betimsel ve ilişkisel desende ... -
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımında araştırmacı sorgulayıcı eğitim ve bilgisayar destekli öğretim metodu ile işlenen fen dersinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin başarı, öğrenme yaklaşımı ve motivasyona etkisi
Kölemen, Senem (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı, ortaokul 6. Sınıf Fen Bilimleri dersi Maddenin Tanecikli Yapısı ve Elektriğin İletimi ünitelerinin öğretiminde kullanılan araştırma sorgulamaya dayalı eğitim yöntemi ile bilgisayar destekli öğretim ...