Browsing by Author "Koçyiğit, Murat"
Now showing items 1-14 of 14
-
AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MYO ÖRNEĞİ ÜZERİNDEN AİLE İÇİNDEKİ İLETİŞİM KALIPLARI’NIN İNCELENMESİ
Koçyiğit, Murat; Çakmak, Veysel (2017)Aile kurumu, üyelerinin ihtiyaçlarının karşılandığı ve gelişimlerinin sağlandığı bir kurumdur. Bu ortam bireyler arası karşılıklı anlayış, paylaşım ve yardımlaşmayı gerektiren aile içi iletişim ile gerçekleşmektedir. Bu ... -
Ekoturist etiğinin değerlendirilmesi: Bir ölçek uyarlama çalışması
Ulusoy, Suat (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Sorumlu bir seyahat biçimi olan ekoturizmin başarısı, ekoturistlerin duyarlı davranışlarına bağlıdır. Ekoturistlerin; ekoturizmin etik prensiplere uygun davrandıkları varsayılsa da gerçekten böyle olup olmadığını tespit ... -
eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Koçyiğit, Murat; Çakırkaya, Murat (2019)Küreselleşen dünyada internet kullanımının her geçen gün artması, bilgi arama motivasyonlarını farklılaştırmıştır. İnternet tabanlı iletişim sayesinde müşteriler, markalarla ilgili izlenimlerini ve alışveriş tecrübelerini ... -
Halkla ilişkiler algısı ve marka itibarı arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Diker, Ersin; Koçyiğit, Murat (2017)Günümüzün hızla değişen ve farklılaşan rekabet ortamında markalar için halkla ilişkiler algısı ve marka itibarı en önemli bütünleşik pazarlama iletişimi unsurları arasında yer almaktadır. Markalar, tüketicilerin zihninde ... -
Halkla ilişkiler algısının marka imajı ve marka bağlılığı üzerindeki etkisi
Koçyiğit, Murat (2017)Kurumsal markaların müşterileri ile uzun dönemli davranışsal ve tutumsal yönden sadakate dayalı ilişkiler kurabilmeleri için halkla ilişkiler algısı ve marka imajı en önemli pazarlama argümanları arasında yer almaktadır. ... -
Müşteri memnuniyetinde hizmet kalitesinin rolü: Konya'daki Fitness salonu işletmelerinin müşterileri üzerinde bir araştırma
Tumay, Emre (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Son yıllarda yaşanan sosyo-kültürel değişimler, teknolojik gelişmeler ve insanların daha fazla bilinçlenmesi gibi nedenler ile fitness işletmelerine olan talep artmıştır. Bu durum spor hizmeti sunan işletmelerin sayısının ... -
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Etkinlikleri ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Türk Markası Üzerine Tüketici Araştırması
Koçyiğit, Murat; Küçükcivil, Büşra (2018)Günümüz rekabet piyasasında stratejik bir halkla ilişkiler uygulaması olan sponsorluk faaliyetleri, markalar tarafından çeşitli iletişim amaçları için kullanılmaktadır. Bu amaçlar halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama ... -
Pazarlama İletişimi Bağlamında eWOM Arama Motivasyonları ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Koçyiğit, Murat; Çakırkaya, Murat (2018)Araştırmanın amacı, eWOM arama motivasyonlarının tüketici temelli markadeğeri üzerinde doğrudan ve anlamlı bir etkisinin olup olmadığını analiz etmektir. Bubağlamda, online alışveriş yapan tüketiciler üzerinde amaçlı ... -
Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Liderlik Davranışlarını ve Sosyal Becerilerini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Umaç, Hulisi Habib (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Rekreasyon etkinlikleri toplumsal ve bireysel açıdan önemli bir role sahiptir. Kişisel rahatlama ve mutluluk gibi psikolojik etkilerinin yanında, ekonomik, kültürel ve toplumsal bir değere sahiptir. Rekreasyon etkinliklerinin ... -
Rekreasyon pazarlaması bağlamında sosyal ağ kullanımının kulüp sadakatine etkisi
Süner, Halil İbrahim (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2019)Sosyal medya hayatın her alanında kullanıcılarına iletişim kurma açısından çok büyük avantajlar sağlamaktadır. Bu durumun farkında olan spor kulüpleri, spor pazarlaması bağlamında rekabet güçlerini zirvede tutmak için ... -
Sosyal Medya İletişimi ve Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir GSM Markası Üzerine Tüketici Araştırması
Çakırkaya, Murat; Koçyiğit, Murat (2019)Amaç - Araştırmanın amacı; sosyal medya iletişimi ile tüketici temelli marka değeri arasında bir ilişkinin bulunup bulunmadığının tespitidir.Yöntem - Araştırmanın evrenini, GSM markası Turkcell kullanıcıları oluşturmaktadır. ... -
Spor pazarlamasında kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajındaki rolü: Konyaspor taraftarı üzerinde bir araştırma
Güneş, İzzet (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS), bir taraftan toplumun refahını geliştirirken diğer taraftan kulüp ve markaların da varlıklarını sürdürebilmelerinin temelini oluşturmaktadır. Günümüzde, hem kulüp ve markaya hem de topluma ... -
Stratejik Kurumsal İletişim Aracı Olarak Finansal Halkla İlişkiler: BİST’te Bir Uygulama
Koçyiğit, Murat; Salur, Mehmet Nuri (2014)Her geçen gün artan küresel rekabet ortamında, stratejik kurumsal iletişim, kurumun hedeflenen amaçlarına nasıl ulaşacağını belirleyen merkezi ve bütünleşik bir çerçevedir. Kurumsal iletişim stratejisi, kurum içi ve dışındaki ... -
Şehir Markalaşması Bağlamında Kentsel Rekreasyon Alanları İle Şehir İmajı İlişkisinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Eren, Coşku (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Şehir markalaşmasında ve şehir imajında önemi her geçen gün artan kentsel rekreasyon alanlarının özgünlüğü ve kente artı değer katabiliyor olması kentin çekim merkezi haline gelmesine katkı sağlamaktadır. Şehir markalaşma ...