Browsing by Author "Korucu, Agah Tuğrul"
Now showing items 1-8 of 8
-
Dinamik web teknolojileri ile geliştirilen işbirlikli öğrenme ortamını kullanan öğretmen adaylarının görüşleri
Korucu, Agah Tuğrul; Çakır, Hasan (2015)21. yüzyıl yeterliklerinden olan işbirlikli çalışma ve problem çözmenin kazandırılmasında sosyal yapılandırmacılık kuramının kullanılması önemlidir. Sosyal yapılandırmacılık kuramının alt başlıklarından bir olan işbirlikli ... -
E-öğrenmeye yönelik tutum: Ölçek uyarlama çalışması
Biçer, Hüsnü (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)Teknolojinin her geçen gün biraz daha gelişmesi, İnternet'in bulunması ve yaygınlaşması eğitim alanında değişimlere sebep olmuştur. Bilgi ve iletişim teknolojileri, İnternet ile birleşerek eğitimde yeni, esnek ve daha ... -
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden öğrencilerin bilgisayara yönelik metaforik algıları
Büyükbahçıvan, Emre (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)Bu araştırma, okul öncesi eğitim kurumuna devam eden öğrencilerin bilgisayara yönelik sahip oldukları algılarının metaforlar yoluyla ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır. Bu amaçla hazırlanan görüşme formu 50 okul öncesi ... -
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim ve öğretimde teknolojinin kullanılması öğrencilerin derse katılmada heyecanlı ve istekli olmalarını sağladığı, ayrıca motivasyonu arttırmada, öğrencileri derse teşvik etmede ve konuyu anlamada daha etkili bir araç ... -
Öğrencilerin Ders Çalışma Yaklaşımlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Olpak, Yusuf Ziya; Korucu, Agah Tuğrul (2014)Bu araştırma kapsamında; önlisans programlarındaki öğrencilerin ders çalışma yaklaşımlarının belirlenmesi ve farklı değişkenler (cinsiyet, yaş, sınıf, bölüm ve akademik genel not ortalaması) ile olan ilişkisinin incelenmesi ... -
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Olpak, Yusuf Ziya; Korucu, Agah Tuğrul (2014)Bu araştırma kapsamında, öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Tarama modeline göre yürütülen araştırma, kullanılan veri toplama araçlarındaki sorulara ... -
Programlama dilleri dersinde Web 2.0 teknolojilerinin kullanımının öğrencilerin programlama dillerine yönelik tutumlarına, akademik başarılarına ve sorgulayıcı öğrenme becerilerine olan etkisi
Gençtürk, Abdullah Tarık (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)Programlama dillerinin karmaşık bir yapıda olması nedeniyle programla dilinin öğrenilmesi sürecinde bazı zorluklarla karşılaşılmaktadır. Programlama eğitiminde, bu süreci kolaylaştıracak ve öğrenmeyi en üst seviyeye ... -
Web 2.0 teknolojileri ile geliştirilmiş işbirlikli öğrenme ortamının ortaokul öğrencilerinin akademik başarıları ile problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine ve motivasyon düzeylerine etkisi
Gündoğdu, Mustafa Mücahit (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)Web teknolojileri ve uygulamaları günümüzde hızla gelişmekte ve bu gelişim eğitimde web teknolojilerinin kullanılmasına etki etmektedir. Eğitime teknolojinin özelliklede web teknolojilerinin entegrasyonuna imkan veren en ...