Search
Now showing items 1-2 of 2
Sosyal-Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Tasarımının Öğrenenlerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
(2017)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 7. sınıf İngilizce dersinde tasarımının öğrenenlerin akademik başarıları ve derse yönelik tutumları üzerindeki etkilerini incelemektir. Araştırma, öntest-sontest kontrol gruplu deneme modeli ...
İlköğretim öğrencilerinin okuma tutumları, yazma eğilimleri ile Türkçe dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişki
(2012)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim öğrencilerinin okumaya ilişkin
tutumları, yazma eğilimleri ile Türkçe dersindeki akademik başarıları
arasındaki ilişkiyi ve öğrencilerin okumaya ilişkin tutumlarının ve
yazma eğilimlerinin ...