Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sezer, Tuba" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Einsatz von liedern im daf unterricht.Ein handlungsorientiertes unterrichtskonzept zur wortschatzerweiterung und ausspracheübung
    (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2015) Sezer, Tuba; Öztürk, Ali Osman
    Bu çalışmanın amacı, kültürlerarası iletişime ve etkileşime açık olan şarkıların insan yaşamındaki öneminden hareketle yabancı dil derslerini monotonluktan ve ezbercilikten çıkarıp anlamlı ve davranışsal öğrenmeye yardımcı olmasını sağlamak ve yabancı dil öğretiminde Almanca şarkılar kullanarak bunun sözcük öğretimi ve telaffuz alıştırmalarına etkisini belirlemektir. Burada özellikle sözcük dağarcığını geliştirmede yararlanılabilecek bir yöntem olabileceğini düşündüğümüz şarkıların aynı zamanda telaffuz güçlüklerinin de aşılmasında değerlendirilebileceğine inanıyoruz. Bu amaçla öntest-sontest kontrol gruplu model kullanılmıştır. Çalışma 2013-2014 eğitim-öğretim yılında Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi 2. sınıf öğrencileriyle 10 hafta süreyle yürütülmüştür. Bu araştırmanın sonucunda elde edilen bulgular, yabancı dil öğretiminde Almanca şarkılar kullanılmasının öğrenci başarısını olumlu yönde etkilediğini ortaya çıkarmıştır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Einsatz von liedern im daf unterricht.Ein handlungsorientiertes unterrichtskonzept zur wortschatzerweiterung und ausspracheübung
    (Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015) Sezer, Tuba; Öztürk, Ali Osman
    Bu çalışmanın amacı, kültürlerarası iletişime ve etkileşime açık olan şarkıların insan yaşamındaki öneminden hareketle yabancı dil derslerini monotonluktan ve ezbercilikten çıkarıp anlamlı ve davranışsal öğrenmeye yardımcı olmasını sağlamak ve yabancı dil öğretiminde Almanca şarkılar kullanarak bunun sözcük öğretimi ve telaffuz alıştırmalarına etkisini belirlemektir. Burada özellikle sözcük dağarcığını geliştirmede yararlanılabilecek bir yöntem olabileceğini düşündüğümüz şarkıların aynı zamanda telaffuz güçlüklerinin de aşılmasında değerlendirilebileceğine inanıyoruz. Bu amaçla öntest-sontest kontrol gruplu model kullanılmıştır. Çalışma 2013-2014 eğitim-öğretim yılında Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi 2. sınıf öğrencileriyle 10 hafta süreyle yürütülmüştür. Bu araştırmanın sonucunda elde edilen bulgular, yabancı dil öğretiminde Almanca şarkılar kullanılmasının öğrenci başarısını olumlu yönde etkilediğini ortaya çıkarmıştır.

| Necmettin Erbakan Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Yaka Mahallesi, Yeni Meram Caddesi, Kasım Halife Sokak, No: 11/1 42090 - Meram, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder