Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Solmaz, Mustafa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Eğitime empirik yaklaşımlar: Locke ve Spencer örneği
    (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2019) Solmaz, Mustafa; Bircan, Hasan Hüseyin
    Eğitime Empirik Yaklaşımlar: Locke ve Spencer Örneği başlıklı tez çalışması "Giriş" ve "Sonuç" bölümleri dışında üç bölümden oluşmaktadır. Giriş bölümünde araştırmanın amacı, kapsamı, önemi ve yöntemi açıklanmış daha sonra John Locke ve Herbert Spencer'ın hayatları ve eserlerinden kısaca bahsedilmiştir. Birinci bölümde felsefeye bir giriş yapılmış ve filozofların yaşadığı ve görüşlerini şekillendirdikleri dönem olması dolayısıyla 19. yüzyılı felsefi açıdan öne çıkaran pragmatizm ve pozitivizm ve eğitime yansımaları genel olarak incelenmiştir. İkinci bölümde Locke'ın insanın eğitimi, yabancı dil ve dil bilgisinin öğretimi ile ilgili görüşleri ele alınmıştır. Üçüncü bölümde Spencer'ın düşünce sistemi ve eğitim görüşleri ele alınmıştır.

| Necmettin Erbakan Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Yaka Mahallesi, Yeni Meram Caddesi, Kasım Halife Sokak, No: 11/1 42090 - Meram, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder