Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tekin, Seda" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Bankacılıkta dijital gelişmeler ve müşterilerin dijitalleşmeye uyumu ve analizi
    (Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2019) Tekin, Seda; Seyrek, İsmail
    Endüstri 4.0'la beraber hayatımızın her alanına giren dijitalleşme manüel ve elle yapılan işlemlerin klasik yöntemlerden çıkarak kolay ve hızlı bir şekilde yapılmasına olanak vermiştir. Dijitalleşme her geçen gün farklı sektörleri etkisi altına alırken bankacılık sektörünü de kapsamlı bir şekilde içine almıştır. Müşterilerini kaybetmeme ve daha fazla müşteri kazanmak için dijitalleşme sürecini başlatan bankalar bu alanda birbirleriyle kıyasıya bir rekabet içerisine girmişlerdir. Dijital ürünler ve hizmetleri müşterilerine sunan bankalar onların ihtiyaçlarını karşılarken kendi ekonomik giderlerinde de tasarruf sağlamaktadır. Büyük ölçüde bu kanallara yatırım yapan bankalar kendi alt yapılarına özel yazılımlar gelişmektedirler. Telefon, İnternet ve Mobil bankacılık uygulamaları şuan bankalar tarafından kullanılan dijital kanallardır. Bu dijital kanallar sayesinde her an her konumda müşterileri tarafından ulaşılabilinir olması dijitalleşmenin en büyük avantajlarındandır. Banka müşterileri açısından bakıldığında dijitalleşme istediği her zaman diliminde bankacılık işlemlerini istediği her yerden gerçekleştirebilmesi açısından zaman tasarrufunun yanı sıra yaşam konforunu bozmaması sebebiyle son zamanlarda tercih edilme bakımından büyük bir atılım göstermiştir. Banka müşterilerinin tek tuşla bütün bankacılık işlerinin halledilebilmesi ve bankaların kendilerine uyguladığı özel hizmet, ürünler sayesinde dijitalleşme çok cazip hale gelmiştir. Bankacılıkta dijitalleşme bankalara ve müşterilere sağladığı avantajların yanı sıra kaynak kullanımı azalması, kağıt israfının önüne geçilmesi, sarf malzemelerin tasarrufu gibi çeşitli kalemlerdeki kullanımların azalması sebebiyle her geçen gün biraz daha fazla kirlettiğimiz ekolojik sisteme bir nebzede olsa katkı sağlamaktadır.

| Necmettin Erbakan Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Yaka Mahallesi, Yeni Meram Caddesi, Kasım Halife Sokak, No: 11/1 42090 - Meram, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder