Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Gedik, Hasan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    The impact of service quality and public relations on patient satisfaction in hospitals
    (2017) Büyükdoğan, Birol; Gedik, Hasan; Dereli, Yüksel; Tanyeli, Ömer
    Müşteri memnuniyeti hizmet kalitesi, halkla ilişkiler ve pazarlama iletişimi konularından bir tanesidir. Bu çalışma, Konya Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Kalp ve Damar Cerrahisi Servisinde tedavi gören hastaların, hastane tarafından verilen hizmetlerle ilgili memnuniyet düzeylerini ölçmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla yapılmıştır. Kesitsel tipteki bu araştırma, yatarak tedavi gören ve taburcu edilen 298 hastada, Nisan 2014-Ekim 2015 tarihleri arasında anket tekniği kullanılarak yapılmıştır. Araştırmaya katılanların % 51'i erkek, % 49'u ise kadındır. Memnuniyet oranları poliklinik hizmetlerinde % 82, klinik hizmetlerinde % 74, diğer sağlık ve bürokratik işlemlerde % 77, personel hizmetlerinde % 80, hasta haklarında % 82, fiziksel durumda % 68, kafeterya hizmetlerinde % 66 olarak ortaya çıkmıştır. Hastaların % 73'ü hastaneyi sağlık hizmeti almak isteyen tanıdıklarına önereceklerini belirtmişlerdir. Çalışmada, yatarak tedavi gören hastaların büyük çoğunluğu hastane hizmetlerinden memnundur.

| Necmettin Erbakan Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Yaka Mahallesi, Yeni Meram Caddesi, Kasım Halife Sokak, No: 11/1 42090 - Meram, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder